donderdag 8 mei 2014

Schaapjes

Hallo allemaal,
Zo weer bijna weekend , wat gaat zo'n week toch hard hé
Vanmorgen nog ff de schaapjes van dichtbij bekeken......die schapen waren gewoon te lam om op te staan , maar ja voor hun was het ook vroeg, om die schapen stond een hek , best handig anders lopen ze de weg op , maar op dat hek hing aan een draad nog twee papiertjes : 1 met tekst en uitleg waarom die schapen daar staan  en een ander papiertje waar ik dan mijn vraagtekens bij had staan , door de regen kon ik er geen foto van maken maar er stond op PAS OP SCHRIKDRAAD ......dan is dat toch geen schrikdraad meer , oke als je er toch aan wilt voelen zal het ongetwijfeld niet heel lekker zijn, voor dat ik iemand wil laten zeg ik ook niet "kijk uit hoor ik ga je zo laten schrikken '' , dat viel me dus op.

Vervolgens vertelde ik vanmorgen tijdens het koffiedrinken dat ik nog had mee gedaan aan een prijsvraag aan een hele komische actie van Weekblad Oosterhout waarbij je een vipbehandeling kon winnen voor nieuwjaarsreceptie 2015 bij gemeente oosterhout

Tijdens het lezen van het AD kwam ik een artikel tegen '''chinees leren was nooit zo makkelijk'' en inderdaad kind kan de was doen  , volgens een Chinese collega klopte bijna alles 

Zo en dan wens ik jullie voor nu allemaal een hele fijne avond

1 opmerking:

  1. Die Kanji betekenen in het Japans hetzelfde, alleen Dak klopt niet.

    BeantwoordenVerwijderen