zondag 8 juni 2014

Oranje op weg naar de finale



Nog 129uur en 44 minuten ....en dan is het eindelijk zover .
Heb het natuurlijk over het WK .
Een dag eerder om 22.00 's avonds heeft Brazilie afgetrapt.
Ik kijk enorm uit naar Spanje-Nederland op vrijdag de 13e (ongeluksdag voor spanje ;-)) om 21.00.

Voor het zover is ga ik de boel nog lekker Oranje versieren , veel Oranje hits draaien , mijn Roy Donders juichpak ophalen.....ik was nog mooi optijd :-)

Ik hoor nog best nog een hoop mensen die negatief zijn over hoever Oranje zal komen in het grootse voetbaltoernooi.

Ik zal even de eerste drie tegenstanders van Oranje benoemen met daarbij wat redenen waarom we verder komen en ze ''gewoon'' verslaan .

13-06 21:00uur Spanje-Nederland
WK 2010 won Spanje van Nederland in de WK finale.....ik herinner me die nog erg goed , dus Oranje zal wraak willen en gaan nemen.
EK2012 ook daar was Spanje te sterk en was Europees kampioen......maar om nou 3 toernooien achter elkaar het hoogste te bereiken .....das wel heel errug moeilijk , dus nee dat gaat ze niet lukken en aantal spelers van het Spaanse nationale elftal die ook bij Real Madrid spelen vonden de ''beker met de grote oren'' pakken belangrijker dan het WK winnen.

18-06 18:00uur Australie-Nederland
Australie staat op de 62ste plaats in de fifa ranking (Oranje 15e) .....hoe beter , hoe hoger . In een WK zijn ze nooit verder gekomen dan de achtste finale .

23-06 18:00uur Nederland-Chili
Beste resultaat : 3e op het ''eigen'' WK in Chili in 1962
Twee spelers die normaal gesproken in de basis spelen , moeten nu ''thuis'' blijven wegens blessureleed

Zondag 13-06 21:00uur is de finale en dan kunnen we (hopelijk) luidkeels gaan zingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten