dinsdag 15 juli 2014

Jan Smit

De leukste zanger van Nederland vind ik toch echt: Jan Smit , en dat is vooral gekomen vanaf de periode dat het Jan werd en geen Jantje meer.


Ik hoef natuurlijk niet zijn hele biografie door te gaan nemen.....want wie hem leuk vind die kent dat al en wie hem niet leuk vind zit daar dan ook niet op te wachten.
Ga wel vertellen wat ik zo leuk aan hem vind, uiteraard zijn muziek en stem. Kan niet echt 1 nummer noemen wat ik echt het allerleukste vind of het aller mooiste, hij heeft leuke feest nummers, up-tempo nummers maar ook serieuzere nummers of hele gevoelige ballads.

Een nummer wat ik heel mooi vind (mede ook door de titel) : " Laura'' stamt af van het album Jansmit.com vanaf dat moment ben ik al zijn verdere albums/singles gaan kopen.

C&A  heb ik altijd een fijne winkel gevonden, maar helemaal toen de winkel een samenwerkingsverband met Jan Smit sloten, zijn kledinglijn kwam in de winkel te hangen.....natuurlijk kocht ik daar ook vele shirtjes van :-). Ook maakte de winkel mij blij met posters of kartonnen poppen van Jan Smit (promotiemateriaal) die ik na afloop van bepaalde periode mee kon krijgen naar huis :-)
Erg leuk om zo'n verzameling te hebben van je idool dat dan uit meer bestaat dan alleen muziek.

Heb Jan al aantal keren op festivals zien optreden dan maakt ie er een feest van en hij doet het gewoon erg leuk, maar februari van dit jaar ging ik voor het eerst naar een concert van hem, in het Chassé Theater, wat was dat genieten, hoe die zong, hoe die met het publiek omging en zo lief met de aanwezige kids. Het was gewoon perfect .

Ben twee keer naar een signeersessie geweest 1x stond ik zelf wel een beetje fout op de foto voor zo'n mooi moment dat was bij Free record Shop en die hadden een eigen fotograaf er werd net een foto gemaakt terwijl ik iets zei en het andere moment dat was bij winkelcentrum Hoge Vught in Breda
De periode waar hij nu in zit, is denk ik wel erg lekker, weinig druk omdat hij al ontzettend veel nr1 hits heeft behaald, veel succes volle albums, veel awards heeft gewonnen, leuke en succesvolle programma's presenteert en ook nog eens een lieve vrouw en kids om hem heen heeft. Daardoor kan ie optimaal genieten van zijn leven.

Bijzonder is dat ie ook een duet heeft opgenomen met zijn grote idool John Denver  wat daar bijzonder aan is, is dat John Denver niet meer leeft. Dat was een grote wens van hem

Zijn laatste en bekendste hit was de WK hit samen met Johnny De Mol ''Nederland wordt kampioen''
Nu is Jan bezig  met de voorbereidingen van zijn nieuwste album '' Jij en ik '' wat nu al te koop is o.a via de website http://jansmit.com , daarbij kan je een reis naar Turkije winnen waar Jan een concert zal geven en zijn album presentatie zal geven. Bang om niet te winnen of wil je jezelf garanderen van die mooie reis kan je de reis ook gewoon boeken via http://www.corendon.nl/jansmit vanaf €759,- zie de website voor de verdere details en daarna zal er ongetwijfeld weer een concertreeks aan komen of wat leuke festivals waar Jan zal knallen, genoeg kansen om van hem en zijn muziek te genieten.

Hoop dat Jan nog heel lang mag genieten van alles wat hij mee maakt in zijn leven en dat alle fans nog maar heel lang van Jan mogen genieten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten