vrijdag 17 oktober 2014

Goede tijden Slechte tijden 5000




Vanavond alweer de 5000ste aflevering van GTST:
Kan Sjoerd het nog goed maken met zijn pa?
Hoe zal de rest van Meerdijk reageren op Rikki d'r bekentenis?
Door wie loopt Nina gevaar?
Hoe zal het met Lorena aflopen nu ze veel op gebiecht heeft aan Nina?
Veel vragen waar van we vast nog niet alles te zien krijgen vanavond, al kunnen de mensen met de GTST5000-app kun je tegelijkertijd met de aflevering extra dingen zien de ja anders niet zou zien, die app kan alleen als 2e scherm vanavond gebruikt worden.
http://androidworld.nl/android-apps/amusement/gtst-5000.html


Heb ze niet allemaal gezien, ik was 4 toen de eerste afleveringen begonnen, dus toen vond ik Alfred Jodokus Kwak, De Smurfen en Bassie en Adriaan veel interessanter. Maar dan wordt je ouder en komt er het moment dat je naar de langstlopende Nederlandse soap kan gaan kijken, want eerlijk is eerlijk het is geen programma dat geschikt is voor aller jongste, je kan best zeggen dat er sommige acteurs niet altijd het juiste voorbeeld geven ;-)

Ik gok dat ik vanaf 2006 ben gaan kijken, hier en daar wel wat afleveringen gemist, maar laten we zeggen dat ik vanaf 2006 80% van alle afleveringen heb gezien. Heb veel acteurs zien komen en gaan. Veel spannende en minder spannende cliffhangers meegemaakt. De cliffhanger die mij het meest is bij gebleven is dat Bowien aan de rotsen hangt en smeekt op Ludo zijn hulp.....de kijkers weten allemaal hoe dat is afgelopen. Ook zal ik nooit meer vergeten hoe en waar Mike te pletter is gevallen, mede door de prachtige ervaring die ik daar zelf heb gehad. Hoe Rick deed alsof hij was verbrand in zijn cel en natuurlijk de bloederige bruiloften, die waren er tenslotte ook genoeg. Zo heeft elke vaste kijker/gtst fan zijn favoriete moment die ze nooit meer zullen vergeten.

Deze week kon je bij 100% NL iets bijzonders winnen, Deze ochtend werd de ochtendshow gedraaid vanaf de set waar GTST werd opgenomen en jij als luisteraar had de kans om daarbij te zijn. Er waren interviews met diverse acteurs, Er werd gekeken bij de Koning, de kledingkast van Lorena en ook werd het bed van Ludo uitgetest en natuurlijk kon Hotel de Rozenboom ook niet ontbreken.

Er zijn diverse acteurs die ineens weer terug waren (Stefano en Martine Hafkamp bijvoorbeeld) persoonlijk lijkt het mij leuk om Jessica (Katja Schuurman) weer te zien. Wie wat mij betreft uit de serie geschreven mag worden gezien de leeftijd en rol is Laura Selmhorst, ze is al vanaf de allereerste aflevering te zien in de serie en daarbij ook de enige GTST acteur die vanaf dag 1 mee speelt.

Hoop dat er nog veel seizoenen mogen volgen. Ik wil complimenten geven aan de acteurs, maar zeker ook aan de script schrijvers die er mede voor zorgen dat er mooie en spannende verhaallijnen ontstaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten