zondag 21 december 2014

Beste wensen


Als je over straat loopt en bij de huizen naar binnen gluurt....altijd leuk, zie je bij de meeste huizen lampjes, kaarsen, bomen en nog meer versieringen, want de kerst staat voor de deur. Ik denk als je aan 100 mensen zou vragen wat kerst is dat je veel verschillende antwoorden krijgt, maar eigenlijk wordt met kerst de geboorte van Jezus gevierd. Hoeveel mensen daar daadwerkelijk bij stil staan weet ik niet, ik denk daar met kerst altijd wel aan, maar ga nooit naar een kerstmis, das niet echt mijn ding.

Een week na kerst hebben we de afsluiting van het jaar en dan gelijk de start van het nieuwe jaar.
Veel mensen, ik ook, sturen dan ook kerstkaarten waarop zij de geadresseerde fijne feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar toewenst.
In deze moderne tijd wordt dat ook gedaan via Facebook, Twitter, whatsapp en e-card. Vooral 1 januari 's nachts wordt er enorm veel gewhatsapped.

Via deze weg wil ik alle lezers  van mijn blog bedanken voor het lezen van mijn berichten in het afgelopen jaar, hoop dat jullie hele fijne kerstdagen zullen hebben en wens jullie allemaal in 2015 enorm veel goeds toe

Verder hoop ik dat de minder rijke/arme mensen het volgend jaar wat meer te besteden hebben, dat de mensen die niet zo gelukkig waren dit jaar volgend jaar een stuk gelukkiger zullen worden en mensen die problemen hebben met hun gezondheid daarvan hoop ik dat dat over gaat of beter  mee om gegaan kan worden.

En natuurlijk kan ik ook hopen en wensen dat alle problemen wereldwijd er volgend jaar niet meer zijn, maar ik kan dan nog zo enorm positief zijn maar dat zou wel enorm ver weg zijn van de realiteit,maar zeg nooit ''nooit'' (blijven we toch nog een beetje positief ;-))

Enorm fijne kerstdagen en maak er een gezond, liefdevol en vooral gelukkig 2015 van


Geen opmerkingen:

Een reactie posten