zaterdag 13 december 2014

Boyband Music


Ik was 9 jaar toen ik de muziek van de Backstreet Boys leerde kennen, de eerste single die ik had, was ''Get down'' geweldig nummer en al snel had ik vele albums, het bleef niet alleen bij de cd's ook had ik een trui van de BSB ook schoolspullen en videobanden m'n favoriete bandlid was Brian Littrell, Nick Carter is nog een tijdje solo gegaan

Toen ik wat ouder werd hoorde ik dat er voor de BSB nog een andere misschien nog wel een populairdere band was, genaamd Take That met onder andere Robbie Williams.  Paar jaar geleden bracht Take That nog een album uit toen klonken ze veel beter dan in de populaire jaren.

Boybands die we zeker ook niet mogen vergeten: 'N Sync met  onder andere Justin Timberlake.

Boyzone met onder andere Ronan Keating, die net als Robbie Williams een zeer succesvolle solo carriere heeft. Een ander lid van de band Stephen Gately, is in oktober 2009 op 33-jarige leeftijd overleden aan longoedeem. Een groot gemis voor de band en de fans .

Westlife is opgericht door Ronan Keating, bij Westlife is uiteindelijk Brian McFadden solo gegaan hij had onder andere de hit ''Real to me'' . Hun populairste nummer was ''Uptown Girl'' cover van Billy Joel.

5ive later Five was vooral bekend in Europa en Australie populairste album, album wat ik zelf ook grijs heb gedraaid is ''invincible''. Bandlid Abz Love beter bekend als Abs Breen is ook solo gegaan en zijn bekendste hit was '' What you Got''


Zo waren er natuurlijk nog veel meer andere boybands, dit waren zo'n beetje de bands waar ik toch wel heel graag naar luisterde en nog steeds naar luister. 4 jaar geleden stond er een nieuwe boyband op waar vele meiden erg gek op zijn zoals ik toen was, heb volgens mij nog nooit geschreeuwd of gehuild voor één van de mannen, maar de muziek was gewoon prachtig, heb het natuurlijk over 1D...wie? One Direction, als je hun echt superleuk vind ben je geen fan, maar wordt je een Directioner genoemd, Alle 5 de mannen: Niall, Zayn, Liam, Harry en Louis hebben afzonderlijk mee gedaan aan X Factor, ze zouden eigenlijk niet door gaan, Simon Cowell (jurylid) had de oplossing ga door als groep, hun succes is ongekend. Ze hebben het programma niet gewonnen, werden 3e. Vele nummer 1, 4 tournee's, een eigen film en meer dan een miljard keer afgespeeld op Spotify. Het succes van de mannen is nog lang niet op zijn einde. Ik vind de muziek top en hoop dat ze nog veel mensen blij zullen blijven maken met de muziek
Na One Direction zal weer een nieuwe band opstaan om een nieuwe generatie jonge meiden blij te maken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten