maandag 4 mei 2015

1 jaar later


Precies een jaar geleden, 4 mei 2014 schreef ik mijn eerste blog, die ging over: naakt tuinieren, dodenherdenking en Bevrijdingsdag.

Nu in deze blog blik even terug op de diverse blogs die ik heb geschreven. 
Van de 122 is er een top 10 die door de bezoekers het meest is gelezen:

  1. O'gene Winnaars TVOH , dit bericht heb ik direct geschreven nadat bekend was wie The voice of holland had gewonnen. Na lancering nieuwe single of interview op tv kon ik zien dat er steeds weer op gezocht werd.
  2. Bassie en Adriaan Totaal niet verwacht dat deze heren op nummer twee zouden komen. Dit heb ik geschreven in de week na de bekendmaking dat er een film van ze zou komen.
  3. Vijftig tinten grijs Ook wel bekend onder de naam Fifty shades of Grey, er was al zoveel gezegd over deze film en was zelf ook wel nieuwsgierig naar de film dat een blog hierover mij wel leuk leek. 
  4. Politie In deze blog beschrijf ik mijn liefde voor het politievak. Wat ik dan ook ontzettend tof vind is dat er veel politieagenten mijn volgen op Twitter. Dank daarvoor.
  5. Geluk Deze heeft lange tijd bovenaan gestaan, hierin staat beschreven over mijn geluk gaat wat betreft prijzen winnen. Dit jaar heb ik o.a. kaarten gewonnen voor dierentuinen en festivals. En ook weer mensen blij mee kunnen maken.
  6. K3 Stopt Je hebt weleens van die berichten dat je nog precies wist wat je deed en waar je was toen er iets bijzonders gebeurde, vaak is dat zo bij hele heftige ernstige gebeurtenissen (bijvoorbeeld 9/11 en moord Pim Fortuyn) nu is dat ook gebeurd bij een wat grappigere gebeurtenis, niet dat ik het nou zo grappig vind dat K3 stopt, maar wel al die media aandacht eromheen (daar heb ik nu natuurlijk zelf ook aan mee gewerkt). Ik zat 's morgens aan het ontbijt en las al diverse berichten op Twitter dat er een persconferentie zou komen, een breaking nieuws bericht van HLN (Het landelijk nieuwsblad) in mijn e-mail en later die ochtend ook RTL en AD die met een melding op m'n gsm voorbij kwamen, uiteraard 's avonds ook op RTL boulevard en vele journaalberichten. 
  7. A helping horse Als ik hieraan terug denk, vind ik het nog steeds enorm bijzonder, Voor wie het nog niet heeft gelezen, zeker een tip om het wel te lezen.
  8. Marco Borsato Samen met Jan smit behoort hij wat mij betreft tot de beste zangers van Nederland
  9. Jo Frost Supernanny  Vroeger keek ik al met veel plezier naar de Supernanny, zoals zij omgaat met de kids en de ouders. Top! Natuurlijk zijn er genoeg mensen die het niks vinden en zelfs wilden dat het in Nederland van de buis zou gaan. Gelukkig niet gebeurd en wat mij betreft komt er in Nederland een 2e seizoen.
  10. Terugblik 2014 Naam zegt het eigenlijk al.....hier keek ik terug naar alles wat er toen bij mij is voorbij gekomen in 2014. Leuk dat het in de top 10 staat.

Wat er ''nieuw'' is, is dat ik vanaf week 9, wekelijk terug blik op de voorgaande week, ik pik er nieuwsberichten uit die er die week voorbij zijn gekomen: belangrijke, grappige of berichten waarvan ik verwacht dat die weinig zijn gezien. 

Als ik zelf terug kijk naar alle berichten die zijn geschreven vind ik deze blog:'' Kinderen '' het meest bijzonder, omdat dat ben gaan schrijven puur vanuit mijn hart en gevoel. Daar heb ik dan ook persoonlijk de meeste reacties op gehad en als je hoort dat je goed schrijft is erg leuk maar als je hoort dat je mensen ontroert door dat wat ik schrijf , ja dat is wel héél bijzonder. 

Wil iedereen die op mijn blog is geweest voor het lezen van één specifiek bericht of zelfs het lezen van meerdere berichten enorm bedanken voor de moeite en tijd. Hoop jullie nog vaker te kunnen helpen aan info, te vermaken met berichten of misschien zelfs te ontroeren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten